سنگ تراورتن

۷ تا از بهترین مراکز فروش سنگ تراورتن

۷ تا از بهترین مراکز فروش سنگ تراورتن

سنگ تراورتن، یکی از انواع سنگ‌های قدیمی متعلق به روم باستان است که از آن به‌عنوان شاخص‌ترین نماد معماری در روم باستان یاد می‌شود‌. امروزه در کشور ایران می‌توان شاهد تنوع گسترده‌ای از این سنگ در بازار بود؛ چرا که تعداد تولیدکنندگان آن بسیار متعدد می‌باشند. اما چگونه می‌توان نسبت به کیفیت سنگ تراورتن اطمینان داشت؟ برای این منظور باید بهترین مراکز فروش سنگ تراورتن را شناسایی کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با  7 تا از بهترین مراکز فروش سنگ تراورتن آشنا کنیم.

مراکز فروش سنگ تراورتن

افزایش تقاضا برای سنگ تراورتن به‌دلیل زیبایی بینظیر آن، موجب شده تا سرانه تولید این محصول در سال‌های اخیر با رشد چشمگیری مواجه شود. این امر سبب شد تا قیمت سنگ تراورتن در بازار داخلی کاهش یابد و این محصول به‌عنوان یک سنگ ارزان قیمت شناخته شود. وجود مراکز فروش سنگ تراورتن، افراد را در خرید این سنگ با سردرگمی روبه‌رو کرده است. برخی از بهترین مراکز فروش سنگ تراورتن عبارت‌اند از:

1. فتح سپاهان

فتح سپاهان

گروه کارخانجات و معادن فتح سپاهان که به‌عنوان یکی از معروف‌ترین مراکز فروش سنگ تراورتن شناخته می‌شود، مجموعه‌ای متشکل از سنگبری فاتح با بیش از 46 سال سابقه، سنگبری جوادیه با 38 سال سابقه، سنگبری کاوش با 12 سال سابقه، سنگبری عدل با بیش از 4 سال سابقه، نمایشگاه سنگ جوادیه با بیش از 2 سال سابقه و معدن سنگ ابرکوه با بیش از 2 سال سابقه فعالیت است. دوام بالا، مرغوبیت محصول، پشتیبانی 24 ساعته و پاسخگویی به سوالات خریداران در هر ساعت از شبانه روز، قیمت مقرون‌به‌صرفه، امکان خرید حضوری و آنلاین، از جمله مواردی است که مرکز فروش فتح سپاهان را به یکی از بهترین مراکز فروش سنگ تراورتن تبدیل کرده‌ است. با مراجعه به وب‌سایت‌ این مرکز بدون نیاز به مراجعه حضوری، می‌توانید از قیمت روز انواع سنگ تراورتن اطلاع پیدا کنید.

راه‌های ارتباطی:

  • آدرس وب‌سایت: fathesepahan.com
  • تلفن تماس: 09133268331_03133802078
  • آدرس مرکز فروش فتح سپاهان: شهرک صنعتی محمودآباد، خیابان 18 شرقی

2.اصفهان سنگ

اصفهان سنگ

با کمی تحقیق برای خرید سنگ تراورتن یا سایر انواع سنگ‌ها، متوجه خواهید شد که این مرکز یکی از بزرگ‌ترین توزیع کنندگان صنایع سنگ در کشور ایران است. انواع سنگ‌ ساختمانی برای نما،  پله، دیوار و… اعم از تراورتن، مرمریت، گرانیت و سنگ نما رومی، ازجمله محصولاتی هستند که توسط سنگ اصفهان با قیمت کارخانه به فروش می‌رسند. در واقع این مرکز با حذف واسطه‌های خرید، محصولات خود را به‌صورت عمده و خرده با قیمتی کاملا مقرون‌به‌صرفه در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

برای خرید سنگ تراورتن و سایر محصولات عرضه شده توسط این مرکز، علاوه‌بر خرید حضوری، امکان خرید غیرحضوری نیز برای مشتریان خارج از اصفهان فراهم شده است. شما می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت‌ اصفهان سنگ، محصول مورد نظر خود را انتخاب و به‌صورت نقد یا اقساط خریداری کنید. پشتیبانی 24 ساعته، ارسال سریع، اسکان خریداران و مشاوره رایگان، ازجمله خدمات ارائه شده توسط این مرکز هستند.

راه‌های ارتباطی:

  • وب‌سایت فروشگاه: stoneesf.com
  • تلفن تماس: 09130000627_03191010627
  • آدرس مرکز فروش سنگ اصفهان: اصفهان، محمودآباد، خیابان شماره 20، چهارراه هیات امنا، اصفهان سنگ

3.صنایع سنگ میرزایی

میرزایی

صنایع سنگ میرزایی، از دیگر مراکز فروش سنگ تراورتن در اصفهان است که انواعی از سنگ‌های ساختمانی را با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت تولید و عرضه می‌کند. در صورتی که برای خرید سنگ تراورتن به مشاوره نیاز دارید، می‌توانید از مشاوران این مجموعه کمک بگیرید. تفاوتی ندارد در کدام منطقه از کشور ایران زندگی می‌کنید؛ چرا که بدون نیاز به مراجعه حضوری، می‌توانید از طریق وب‌سایت این مرکز نسبت به خرید سنگ تراورتن و انواع محصولات تولیدی این مجموعه اقدام کنید. برخی از اقدامات صنایع سنگ میرزایی جهت رفاه حال مشتریان حضوری و غیر حضوری شامل موارد زیر است:

  • همراهی گروهی از مشاوران و کارشناسان باتجربه در حوزه خرید سنگ با مشتریان
  • تهیه بلیط پرواز برای مراجعه‌کنندگان خارج از استان اصفهان
  • امکان اسکان مشتریان با امکانات بینظیر

راه‌های ارتباطی:

  • وب‌سایت فروشگاه: mirzaeestone.com
  • تلفن تماس: 09130000622
  • آدرس مرکز فروش صنایع سنگ میرزایی: اصــفهان، شهـــرک صـــنعتی محـــمودآباد، خـــیابان 20

4.آنلاین سنگ

آنلاین سنگ

این مرکز از سال 1398 فعالیت خود را با هدف ایجاد یک مجموعه امن، صرفه‌جویی در زمان و هزینه تمام شده خرید سنگ برای مشتریان آغاز کرد. در سوابق این مرکز علاوه‌بر فروش سنگ در کشور ایران، صادرات سنگ به کشورهای اروپایی همچون آلمان، ایتالیا، اتریش، بوسنی و ترکیه نیز به چشم می‌خورد. بنابراین می‌توان نسبت به کیفیت محصولات آن اطمینان حاصل کرد. آنلاین سنگ در کنار خرید حضوری، شرایطی را برای مشتریان خود فراهم کرده است تا بدون نیاز در این مرکز، خرید غیرحضوری نیز داشته باشند. ازجمله شرایط  ویژه خرید آنلاین سنگ از این مجموعه می‌توان به پشتیبانی و ضمانت فروش، خدمات پس از فروش، تضمین کیفیت بالا با نازلترین قیمت و استرداد کالا در شرایط خاص اشاره کرد.

راه‌های ارتباطی:

  • آدرس وب‌سایت: onlinesang.com
  • تلفن تماس: 09134565523_03191090092
  • آدرس مرکز فروش آنلاین سنگ: اصفهان، شهرک صنعتی محمودآباد، خیابان 14، فرعی 14

5.سنگ وزین

وزین

از دیگر مراکز به‌نام فعال در حوزه فروش سنگ تراورتن و انواع سنگ‌های گرانیت، مرمریت و چینی ساختمانی، می‌توان به شرکت سنگ وزین اشاره کرد. این مجموعه از سال 1398 فعالیت خود را زمینه صنعت سنگ و مصنوعات سنگی در بازارهای بین‌المللی و داخلی شروع کرد. مجموعه سنگ وزین دارای چندین انبار، کارگاه و دفتر مرکزی است. مدیریت و مشتری مداری از ویژگی‌های برجسته این مرکز به‌شمار می‌رود.

راه‌های ارتباطی:

  • آدرس وب‌سایت: sangevazin.com
  • تلفن تماس: 09126403622
  • آدرس مرکز فروش سنگ وزین: تهران، بزرگراه ارتش غرب، نرسیده به میدان اراج، لاین کند رو، خروجی کارواش اقدسیه، 500 متر بالاتر از کارواش، بازار سنگ اقدسیه، سنگ وزین

6.آتا سنگ

آتا

اگر به دنبال یک مرکز خرید مطمئن برای خرید سنگ تراورتن متناسب با بودجه‌ در اختیار هستید، کارخانجات سنگبری آتا سنگ را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این مجموعه که از سال 1379 فعالیت خود را با تولید سنگ دهبید زارع در اصفهان آغاز کرد، به‌عنوان مطرح‌ترین مرکز بازرگانی فروش سنگ به‌ویژه سنگ‌های طبیعی شناخته می‌شود. این مرکز با عرضه انواعی از سنگ‌ تراورتن ازجمله سنگ تراورتن سفید که به‌منظور سنگ نما مورد استفاده قرار می‌گیرد و انواعی از سنگ‌های مرمریت و ترامیت با مناسب‌ترین قیمت و بالاترین کیفیت، به شهرت بالایی در حوزه فعالیت خود دست یافته است. در آتا سنگ می‌توانید لوکس‌ترین سنگ‌ها را با نازلترین قیمت تهیه کنید‌‌.

راه‌های ارتباطی:

  • آدرس وب‌سایت: atasang.com
  • تلفن تماس: 09139181512_09134599979
  • آدرس مرکز فروش آتا سنگ:
  • شعبه اول: استان اصفهان، شهرک صنعتی محمودآباد، خیابان 12
  • شعبه دوم: استان اصفهان، شهرک صنعتی محمودآباد، خیابان 40

7.کیا استون

کیا

در بین مراکز فروش سنگ تراورتن، نام کیا استون نیز دیده می‌شود. این مرکز با سابقه‌ای طولانی و درخشان در عرضه انواع سنگ‌های ساختمانی با کیفیت، توانسته در جلب رضایت مشتریان عملکرد مناسبی از خود نشان دهد.  بدیهی است که افراد در خرید سنگ علاوه‌بر ظاهر زیبا، دوام و کارایی آن را نیز در نظر می‌گیرند. در کیا استون می‌توان به مجموعه‌ای از سنگ‌های ساختمانی شامل تراورتن‌های لوکس با رنگ روشن و مرمریت‌های باشکوه دسترسی داشت که علاوه‌بر زیبایی چشمگیر، کیفیت بالایی نیز دارند. مشاوره رایگان برای انتخاب سنگ و پشتیبانی پس از فروش، ازجمله خدمات ارائه شده توسط این مجموعه است.

راه‌های ارتباطی:

  • آدرس وب‌سایت: kiastone.com
  • تلفن تماس: 02636707638_09134488799
  • آدرس مرکز فروش کیا استون: کـرج، جاده محمدشهـر، بین خیابان همت و مهنـدسی زراعی، روبـروی دوربـرگـردان، انتهـای کـوچـه الـوند

جمع بندی

به‌طور کلی، سنگ تراورتن یکی از محبوب‌ترین انواع سنگ‌ها برای طراحی داخلی و خارجی ساختمان است که توسط مراکز متعددی تولید و به بازار عرضه می‌شود. در این مطلب شما را با 7 مرکز فروش سنگ تراورتن آشنا کردیم. امیدواریم با خواندن این مطلب اطلاعات کافی را به‌دست آورید.

محصولات فتح سپاهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *